خرید اینترنتی هیدروکسید سدیم

عناصر
هیدروکسید سدیم
هیدروکسید سدیم (NaOH) کریستال سفید ، مومی ، مات ، بی بو است که از یون های سدیم و یون های هیدروکسید تشکیل شده است. این ماده همچنین به عنوان نوشابه یا سوزش دهنده معروف است و در بسیاری از صنایع ، برای تنظیم pH ، برای تصفیه آب آشامیدنی ، پاک کننده های خانگی و در ساخت صابون استفاده می شود.

مشاهده تصویر منبع
چه کار میکند؟

این ماده بسیار متنوع است که در طیف گسترده ای از نمرات و غلظت ها موجود است. در بالاترین سطح آن بسیار سوز آور است و می تواند به عنوان تمیز کننده تخلیه مورد استفاده قرار گیرد ، اما در سطح رقیق آن برای استفاده و تهیه مواد غذایی بی خطر است.

خرید اینترنتی هیدروکسید سدیم گزینه مناسبی است. سایت ما خرید اینترنتی هیدروکسید سدیم را برای شما امکان پذیر ساخته است.

در محصولات تام ، از سطح هیدروکسید سدیم رقیق برای تنظیم سطح pH در برخی از محصولات مراقبت از دهان ما استفاده می شود ، که برای بهبود اثربخشی کلی محصول انجام می شود. هنگامی که قسمت هیدروکسید ترکیب با اسیدها واکنش نشان می دهد تا آب تشکیل شود. pH تنظیم می شود (اساسی تر می شود) زیرا برخی از اسید از بین می رود.

 

همچنین یک ماده اصلی برای تهیه بسیاری از مواد غذایی ویژه است. غذای سنتی نوردیک Lutefisk به معنای واقعی کلمه به “ماهی چاودار” ترجمه می شود زیرا با ماهی سفید خشک و چاودار (نام مشترکی برای هیدروکسید سدیم) تهیه می شود. Hominy آماده سازی هسته های ذرت خشک شده است که با خیساندن آنها در یک محلول چاودار بازسازی می شود و پیش بینی ها پوسته منحصر به فرد خود را مدیون هستند که قبل از پخت در محلول چاودار فرو می روند.

خرید اینترنتی هیدروکسید سدیم موجب سرعت کار می گردد. خرید اینترنتی هیدروکسید سدیم با تحویل سریع همراه می باشد.

چگونه ساخته شده است؟

مدل مباشرت ما ما را راهنمایی می کند تا مواد تشکیل دهنده ای را که به شکلی پردازش شده اند ، انتخاب کنیم که از فلسفه ما از سلامت انسان و محیط زیست پشتیبانی می کند.

 

هیدروکسید سدیم از آب نمک (آب نمک) گرفته می شود. این ماده بیشتر توسط الکترولیز آب نمک ، محلول نمک (NaCl) تولید می شود. در طی این فرآیند ، آب (H20) به گاز هیدروژن (H) و یون هیدروکسید (OH) کاهش می یابد. یون هیدروکسید با سدیم پیوند می یابد تا هیدروکسید سدیم (NaOH) تشکیل شود.

خرید اینترنتی هیدروکسید سدیم را با ما تجربه نموده و لذت ببرید. خرید اینترنتی هیدروکسید سدیم را با کمک کارشناسان ما انجام دهید.

گزینه های دیگر چیست؟

ترکیبات ضعیف دیگری نیز وجود دارد که می توانند pH را در فرمول ها بافر کنند ، اما هیدروکسید سدیم را می توان با غلظت بسیار کم استفاده کرد و به طور قابل توجهی مؤثر باشد.

 

آیا این گزینه مناسب برای من است؟

هیدروکسید سدیم در محصولات ما از نظر مواد غذایی است و به عنوان ایمن برای استفاده عمومی در مواد غذایی توسط FDA1 تعیین می شود. هیدروکسید سدیم به عنوان ماده تنظیم pH به طور گسترده در آب آشامیدنی مورد استفاده قرار گرفته و در فرآوری مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این سابقه طولانی در استفاده ایمن در این برنامه ها دارد.

تام از ماین تشخیص می دهد که هیچ دو نفر یکسان نیستند ، و حتی با مواد طبیعی مشتق شده ، برخی از افراد ممکن است یک واکنش آلرژیک ایجاد کنند که برای آنها بی نظیر باشد. مانند هر محصول ، اگر ناراحتی یا نشانه های دیگری را تجربه می کنید که محصول ممکن است برای شیمی بدن شما مناسب نباشد ، حتماً از آن استفاده کنید.

خرید اینترنتی هیدروکسید سدیم روشی سریع و ایمن است. با خرید اینترنتی هیدروکسید سدیم از قیمت مناسب بهره مند شوید.
منبع

https://www.tomsofmaine.com/our-promise/ingredients/sodium-hydroxide-

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا