قیمت مونواتیلن گلیکول صادراتی

مونو اتیلن گلیکول و قیمت مونواتیلن گلیکول صادراتی
CAS: 107-21-1

مونو اتیلن گلیکول که با نام MEG نیز شناخته می شود، مایعی شفاف، بی رنگ، تقریباً بی بو و کمی چسبناک است. با آب، الکل ها و بسیاری از ترکیبات آلی قابل اختلاط است و دارای فرمول مولکولی C2H6O2، CAS: 107-21-1 است. دارای وزن مخصوص 1.115 و نقطه اشتعال 110 درجه سانتیگراد است.

قیمت مونواتیلن گلیکول صادراتی را از شرکت های معتبر بخواهید. قیمت مونواتیلن گلیکول صادراتی با توجه به عوامل مختلفی تغییر می کند.

مشاهده تصویر منبع

مونو اتیلن گلیکول

ترکیب ساختار شیمیایی مونو اتیلن گلیکول.

ما قیمت مونواتیلن گلیکول صادراتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تولید
مونو اتیلن گلیکول از اکسیداسیون اتیلن در دمای بالا در حضور کاتالیزور اکسید نقره تولید می شود. سپس اتیلن اکساید هیدراته می شود تا مونو اتیلن گلیکول با دی و تری اتیلن گلیکول به عنوان محصولات مشترک تولید شود. بنابراین قیمت مونواتیلن گلیکول صادراتی را تحت تاثیر قرار می دهد.

استفاده می کند
مونواتیلن گلیکول (MEG) یک ماده خام مهم برای کاربردهای صنعتی است. MEG در ساخت رزین‌های پلی‌استر (PET)، فیلم‌ها، الیاف، ضدیخ‌ها، خنک‌کننده‌ها، ضدیخ‌ساز هواپیما و یخ‌کن‌ها و حلال‌ها استفاده می‌شود.

همچنین به عنوان ماده خام برای صنایع کاغذ، رزین های پلی استر، چسب ها و جوهرها، واسطه های شیمیایی، انتقال حرارت، سیالات استفاده می شود.

همچنین به عنوان یک عامل کم آبی در خطوط لوله گاز طبیعی استفاده می شود که در آن از تشکیل کلترات گاز طبیعی جلوگیری می کند.

آرپادیس یکی از بزرگترین توزیع کنندگان مواد شیمیایی در اروپا است.

آرپادیس تشریفات ذخیره سازی، حمل و نقل، صادرات و واردات مونو اتیلن گلیکول را در سطح جهانی انجام می دهد.

در کشورهای مختلف قیمت مونواتیلن گلیکول صادراتی متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات و دریافت قیمت مونواتیلن گلیکول صادراتی از کارشناسان ما کمک بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا