قیمت مونواتیلن گلایکول بورس

بازار اتیلن گلیکول: روندهای صنعت جهانی، سهم، اندازه، رشد، فرصت و پیش بینی 2021-2026 و قیمت مونو اتیلن گلایکول بورس

بررسی اجمالی بازار:
بازار جهانی اتیلن گلیکول رشد متوسطی را طی سال‌های 2015-2020 نشان داد. با نگاه به آینده، گروه IMARC انتظار دارد که بازار طی سال‌های 2021-2026 با CAGR 4 درصد رشد کند. با در نظر گرفتن عدم قطعیت های COVID-19، ما به طور مستمر در حال ردیابی و ارزیابی تأثیر مستقیم و همچنین غیرمستقیم همه گیر در صنایع مختلف استفاده نهایی هستیم. این بینش ها به عنوان یکی از عوامل اصلی بازار در گزارش گنجانده شده است. با همین شاخص هاقیمت مونو اتیلن گلایکول بورس تایین می شود.

اتیلن گلیکول به یک ترکیب شیمیایی شفاف و کمی چسبناک گفته می شود که معمولاً به عنوان خنک کننده صنعتی و ضد یخ استفاده می شود. همچنین به عنوان ماده اولیه برای تولید الیاف پلی استر، فایبرگلاس و رزین پلی اتیلن ترفتالات استفاده می شود که بیشتر در ساخت اثاثه یا لوازم داخلی، وان حمام، توپ های بولینگ و مواد بسته بندی استفاده می شود. قیمت مونواتیلن گلیکول نیز متفاوت است. برخی از انواع رایج اتیلن گلیکول شامل مونو اتیلن گلیکول (MEG)، دی اتیلن گلیکول (DEG) و تری اتیلن گلیکول (TEG) است که به طور گسترده به عنوان سیال انتقال حرارت در کمپرسورها و سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) استفاده می شود. همچنین کاربردهای گسترده ای در محصولات مصرفی مختلف مانند ضدیخ خودرو، مایعات ترمز هیدرولیک، حلال ها، پلاستیک ها، رنگ ها، فیلم ها و لوازم آرایشی پیدا می کند. قیمت مونو اتیلن گلایکول بورس نیز در قیمت این محصولا تاثیر دارد.

صنعتی شدن سریع در سراسر جهان یکی از عوامل کلیدی رشد بازار است. علاوه بر این، افزایش تقاضا برای اتیلن گلیکول برای تولید بسته‌بندی‌های پلاستیکی، رشد بازار را تقویت می‌کند. بنابراین قیمت مونواتیلن گلیکول رو به افزایش است. اتیلن گلیکول خواص فیزیکی مختلفی از جمله نقطه جوش بالا، مقاومت در برابر خوردگی، رطوبت سنجی و روانکاری را نشان می دهد که به دلیل آن کاربردهای صنعتی گسترده ای پیدا می کند. علاوه بر این، استفاده گسترده از الیاف پلی استر به عنوان یک ماده بالشتک کننده در بالش ها، روتختی ها و روکش اثاثه یا لوازم داخلی وجود دارد که در نتیجه بازار اتیلن گلیکول را هدایت می کند. علاوه بر این، نوآوری های مختلف محصول، مانند توسعه انواع مبتنی بر زیست، تأثیر مثبتی بر رشد بازار ایجاد می کند. عوامل دیگر، از جمله افزایش آگاهی زیست محیطی در میان توده ها، همراه با فعالیت های تحقیق و توسعه (R&D) گسترده، پیش بینی می شود که بازار را بیشتر پیش ببرد. شما می توانید قیمت مونواتیلن گلایکول بورس را از منابع معتبر دریاف نمایید.

تقسیم بندی بازار کلیدی:
گروه IMARC تجزیه و تحلیلی از روندهای کلیدی در هر زیر بخش از بازار جهانی اتیلن گلیکول، همراه با پیش‌بینی‌ها در سطح جهانی، منطقه‌ای و کشوری از 2021-2026 ارائه می‌کند. گزارش ما بازار را بر اساس محصول، فرآیند تولید، کاربرد و صنعت مصرف نهایی دسته بندی کرده است.

در این بازار قیمت مونواتیلن گلایکول بورس مشخص می شود.

تفکیک بر اساس محصول:

مونواتیلن گلیکول (MEG)
دی اتیلن گلیکول (DEG)
تری اتیلن گلیکول (TEG)

تفکیک بر اساس فرآیند تولید:

اتیلن اکسید
زغال سنگ
مسیر بیولوژیکی
دیگران

تفکیک بر اساس برنامه:

فیبر پلی استر
PET
ضد یخ و خنک کننده
فیلم
دیگران

تفکیک توسط صنعت استفاده نهایی:

صنعت نفت و گاز
صنعت پلاستیک
صنعت حمل و نقل
صنعت پزشکی
صنعت نساجی
دیگران
عوامل مختلفی در تعیین قیمت مونو اتیلن گلایکول بورس تاثیر دارند.

مشاهده تصویر منبع
تفکیک بر اساس منطقه:

آمریکای شمالی
ایالات متحده
کانادا
آسیا و اقیانوسیه
چین
ژاپن
هندوستان
کره جنوبی
استرالیا
اندونزی
دیگران
اروپا
آلمان
فرانسه
انگلستان
ایتالیا
اسپانیا
روسیه
دیگران
آمریکای لاتین
برزیل
مکزیک
دیگران
خاورمیانه و آفریقا

چشم انداز رقابتی:

چشم انداز رقابتی این صنعت نیز با برخی از بازیگران کلیدی مانند Akzonobel، Ashland Global Holdings Inc.، China Petrochemical Corporation (Sinopec Group)، BASF، Dow Inc.، Formosa Plastics Group، Huntsman Corporation، Ineos Oxide Limited مورد بررسی قرار گرفته است. INEOS Holdings Limited)، Lotte Chemical Corporation، Lyondellbasell Industries Inc.، Reliance Industries Ltd.، Royal Dutch Shell، SABIC (Saudi Aramco) و غیره.

قیمت مونواتیلن گلایکول بورس نیز دارای رقابت جدی می باشد.

پوشش گزارش:
گزارش جزئیات ویژگی ها
سال پایه تجزیه و تحلیل 2020
دوره تاریخی 2015-2020
دوره پیش بینی 2021-2026
واحدها میلیارد دلار، میلیون تن
محصول پوشش بخش، فرآیند تولید، کاربرد، صنعت مصرف نهایی، منطقه
منطقه تحت پوشش آسیا اقیانوسیه، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا
کشورهای تحت پوشش ایالات متحده، کانادا، آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا، روسیه، چین، ژاپن، هند، کره جنوبی، استرالیا، اندونزی، برزیل، مکزیک
شرکت های تحت پوشش Akzonobel، Ashland Global Holdings Inc.، China Petrochemical Corporation (Sinopec Group)، BASF، Dow Inc.، Formosa Plastics Group، Huntsman Corporation، Ineos Oxide Limited (INEOS Holdings Limited)، Lotte Chemical Corporation، Lyondellbasell Industriliances. صنایع با مسئولیت محدود، رویال داچ شل و سابیک (آرامکو عربستان). این کشورها قیمت مونواتیلن گلایکول بورس را بالا و پایین می کنند.

برای آگاهی از قیمت مونواتیلن گلایکول بورس با ما تاس حاص نمایید. همکاران قیمت مونواتیلن گلایکول بورس و اطلاعات دیگر را در اختیار  شما قرار می دهند.

منبع : https://bismoot.com/blog/%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%aa%db%8c%d9%84%d9%86-%da%af%d9%84%db%8c%da%a9%d9%88%d9%84/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا