فروش اسید سیتریک در تبریز

اسید سیتریک
اسید سیتریک
اسید سیتریک یک اسید آلی ضعیف است که در طبیعت یافت می شود، از جمله در مرکبات مانند لیمو و لیمو ترش، اگرچه بیشتر اسید سیتریک تجاری به صورت مصنوعی تولید می شود. ما از مقادیر کمی از این ماده در بسیاری از محصولات خود برای کنترل سطح pH و کمک به حفظ ثبات، ایمنی و کارایی محصول استفاده می کنیم.

اسید سیتریک کاربردهای صنعتی زیادی دارد – از جمله به عنوان یک نگهدارنده در بسیاری از غذاها، و به عنوان یک عامل کیلیت در مواد شوینده (به یون های فلزی سخت متصل می شود تا آب سخت را نرم کند، که صابون ها و مواد شوینده را قادر می سازد به طور موثرتری کار کنند). اسید سیتریک به طور کلی توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده در محصولات غذایی به عنوان ایمن (GRAS) شناخته شده است، و توسط هیئت تخصصی بررسی مواد آرایشی (CIR) در سال 2014 مورد ارزیابی قرار گرفت، که به این نتیجه رسید که استفاده از آن در لوازم آرایشی “در روش های فعلی استفاده ایمن است. و تمرکز.” بیشتر اسید سیتریک از طریق فرآیندهای تخمیر صنعتی با استفاده از قارچ Aspergillus niger و قندهای گیاهی مانند ذرت تولید می شود.

نام های دیگر: C6H8O7، اسید سیتریکوم (EP)، اسید سیتریک بی آب، 2-هیدروکسی-1،2،3-پروپانتریک اسید

مشاهده تصویر منبع

فروش اسید سیتریک در تبریز

فروش اسید سیتریک در تبریز نیز با حجم بالایی هر سال انجام می گیرد.

فروش اسید سیتریک در تبریز در حجم های زیاد و کم انجام می شود. فروش اسید سیتریک در تبریز و سایر کشورها هم ممکن است. فروش اسید سیتریک در تبریز و برای مشتریان داخلی و خارجی انجام می شود.

طبقه شیمیایی: کربوکسیلیک اسیدها (به استثنای نمک ها)

1. ویژگی های اصلی پودر اسید سیتریک
اسید سیتریک به طور طبیعی در طیف گسترده ای از میوه ها و سبزیجات به ویژه مرکبات وجود دارد.

تولید صنعتی اسید سیتریک پودری از طریق کشت قارچ Aspergillus niger (قارچی با ظاهر کپک سیاه روی میوه ها و سبزیجات) که از بستری حاوی ساکارز یا گلوکز تغذیه می شود، حاصل می شود. سپس قالب فیلتر شده و اسید سیتریک با رسوب آهک جدا می شود تا سیترات کلسیم بدست آید. سپس اسید سیتریک از طریق تصفیه سیترات کلسیم با اسید سولفوریک ایجاد می شود.

ظاهر فیزیکی اسید سیتریک جامد به صورت کریستال، پودر، بی رنگ یا سفید و بی بو است. اسید سیتریک رطوبت سنجی، ساینده و خورنده است.

پودر اسید سیتریک زیست تخریب پذیر است و برای انسان و محیط زیست سمی نیست. با این حال، برای چشم ها و پوست تحریک کننده است و در صورت بلع یا استنشاق ممکن است باعث تحریک یا ناراحتی شود.

چگالی تئوری اسید سیتریک 1.665 گرم در میلی لیتر است، اندازه ذرات متوسط ​​آن به طور کلی بین 270 تا 500 میکرومتر است.

نام پودر اسید سیتریک به عنوان یک افزودنی غذایی “E330” است.

2. کاربردهای اصلی اسید سیتریک
در تهیه مواد غذایی، اسید سیتریک پودر شده به عنوان تقویت کننده طعم و به عنوان اسیدی کننده در نوشابه ها و آب نبات های ترش استفاده می شود.

همچنین در بخش‌های دیگری مانند آرایشی و بهداشتی، داروسازی یا صنایع شیمیایی که در ترکیب محصولات شوینده پودری (پودرهای رسوب‌گیر) استفاده می‌شود، استفاده می‌شود.

یکی از رایج ترین کاربردهای اسید سیتریک به عنوان یک عامل اسیدی کننده، یک آنتی اکسیدان یا تقویت کننده طعم است.

کاربرد اصلی آن به توانایی آن در تنظیم pH محلول ها مربوط می شود.

دامنه کاربردهای اسید سیتریک
3. حمل و نقل صنعتی اسید سیتریک
اسید سیتریک که یک پودر رطوبت سنجی است، می تواند در تماس با رطوبت یا آب متبلور شود. بنابراین، برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض دما و رطوبت بالاتر، باید در محیطی تحت کنترل آب و هوا نگهداری شود، انجام این کار از تشکیل توده ها جلوگیری می کند. اگر پودر اسید سیتریک به صورت فله تولید شود، مدیریت آن در فرآیند تولید می تواند چالش برانگیز باشد.

4. کاربردهای درمان پودر سیتریک اسید با تجهیزات Palamatic Process
به منظور رفع نیازهای بسته بندی، انتقال و ذخیره سازی سازندگان با استفاده از اسید سیتریک در فرآیند تولید خود، پالاماتیک پروسس تجهیزات اختصاص داده شده به این محصول هیگروسکوپی را توسعه داده است.

چاقو خردکن EC

مجموعه ای از کلوخه شکن های ما راه حل ایده آلی را برای خرد کردن پودرهایی با تمایل به تشکیل توده ارائه می دهد. کلوخه شکن های صنعتی برای شکستن آگلومراهایی که در طول فرآیند تولید ایجاد می شوند استفاده می شود. چرخش سریع چاقوهای مخصوص از طریق یک شبکه ثابت باعث خرد شدن توده ها می شود.

حذف گرد و غبار

فرآیندهای مربوط به اسید سیتریک باعث تولید گرد و غبار می شود که می تواند باعث مشکلات تنفسی یا تحریک شود. به منظور محافظت از اپراتورهای تولیدی که در این خطوط کار می کنند و برای تضمین فضای کاری سالم، نصب سیستم حذف گرد و غبار ضروری است.

 

اسید سیتریک را می توان در گونی یا کیسه های بزرگ بسته بندی و تحویل داد.

تخلیه کیسه

ایستگاه های تخلیه کیسه امکان تخلیه دستی اسید سیتریک تحویل شده در گونی به محل های تولید را فراهم می کند. هنگامی که صحبت از کیسه های پودری که تمایل به ذخیره سازی دارند، مانند اسید سیتریک به میان می آید، توصیه می شود از یک سیستم کمک جریان استفاده کنید. ویبراتورهای پنوماتیکی که در قیف سینی نوک گونی قرار دارند، جریان محصول پودر را تقویت می کنند. این ویبراتورهای پنوماتیکی ارتعاشات چند جهته ای ایجاد می کنند که اسید سیتریک را شل می کند و جریان پودر را در فرآیند پایین دست افزایش می دهد.

تخلیه کیسه های فله

به منظور تسهیل جریان اسید سیتریک ذخیره شده در کیسه های فله، ایستگاه های تخلیه کیسه فله ما را می توان به سیلندرهای ماساژ مجهز کرد.

سیستم ماساژ با استفاده از پدال های پیستونی که قوس شدن مواد و مشکلات جریان را از بین می برند به جریان کمک می کند.

صفحه ارتعاشی جایگزین دیگری است. روی بلوک‌های بی‌صدا با یک موتور ارتعاشی نصب می‌شود، کف کیسه بزرگ را به هم می‌زند تا به جریان مواد خاص کمک کند.

5. برنامه های کاربردی مشتری فرآیند Palamatic با اسید سیتریک
Palamatic Process با صنایعی که در فرآیند تولید خود با اسید سیتریک سروکار دارند کار می کند. چندین تاسیسات Palamatic Process که اسید سیتریک را مدیریت می کنند در حال حاضر در حال بهره برداری هستند. در اینجا چند نمونه هستند:

هدف اصلی این نصب، پرکردن خودکار کیسه های حجیم در پیش مخلوط، تضمین تمیزی و عدم نگهداری محصول برای جلوگیری از هرگونه آلودگی متقابل است.

فروش اسید سیتریک در تبریز

فروش اسید سیتریک در تبریز را کارشناسان ما در کمترین زمان انجام می دهند. فروش اسید سیتریک در تبریز با بهترین قیمت را برایتان مهیا نموده ام. فروش اسید سیتریک در تبریز و در سراسر منطقه رویه صعودی دارد.

برای تست پودرهای شما در مرکز تست ما با کارشناسان پودر ما تماس بگیرید.

برای پروژه خود با کارشناسان پودر ما تماس بگیرید

منابع

مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی (2021). خلاصه ترکیب PubChem برای CID 311، اسید سیتریک. در 23 ژوئیه 2021 از https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/Citric-acid بازیابی شده است.

فیوم، ام. ام.، هلدرث، بی. ا.، برگفلد، دبلیو اف، بلسیتو، دی. وی.، هیل، آر. آ.، کلاسن، سی. (2014). ارزیابی ایمنی اسید سیتریک، نمک‌های سیترات معدنی و استرهای آلکیل سیترات که در لوازم آرایشی استفاده می‌شوند. مجله بین المللی سم شناسی، 33 (2 suppl)، 16S-46S. https://doi.org/10.1177/1091581814526891

K. Kirimura، Y. Honda، T. Hattori، ویراستاران: Murray Moo-Young. (2011). 3.13 – سیتریک اسید جامع بیوتکنولوژی (ویرایش دوم)، انتشارات دانشگاهی، صفحات 135-142، ISBN 9780080885049. https://doi.org/10.1016/B978-0-08-088504-9.0.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA). غذای مصرفی انسان: اسید سیتریک. 21CFR184.1033 https://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfcfr/CFRSearch.cfm?fr=184.1033

نام INCI:
اسید سیتریک
منشا مواد تشکیل دهنده:
ذرت، چغندر قند
نقش:
تنظیم کننده pH، عامل کیلیت
نام متداول:
اسید سیتریک
امتیاز EWG:
1 – 2 (بستگی به استفاده دارد)
این ماده در…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا