خرید گلیسیرین

5 راه برای استفاده از گلیسیرین در پخت
اگر یک بطری ملکه گلیسیرین در پشت انباری خود دارید، این وبلاگ برای شما مناسب است! گلیسیرین که به طور مرتب به عنوان یک مرطوب کننده در مراقبت از پوست استفاده می شود، رطوبت را جذب و کاهش می دهد. اما آیا می دانستید که برای پخت شما به همین شکل عمل می کند؟

مشاهده تصویر منبع
به عنوان یک ماده جادویی برای حفظ پوست نرم، لطیف و پر از رطوبت، ممکن است بیشتر با گلیسیرین موجود در کابینت حمام خود آشنا باشید تا در انباری. این ماده به عنوان یک “مرطوب کننده” برای کاهش از دست دادن رطوبت عمل می کند و هنگامی که در دستور پخت پخته استفاده می شود، همان خواص را دارد. سورپرایز – ملکه گلیسیرین یک ضربه جانبی مفید برای پخت است که نمی دانستید به آن نیاز دارید!

خرید گلیسیرین به دلیل کاربردهای بسیار آن انجام می شود. خرید گلیسیرین برای همه مناسب است اما بیشتر از همه تولیدکنندگان محصولات خرید گلیسیرین را انجام می دهند.

1: کیک را برای مدت طولانی تری تازه نگه دارید
در حالی که کیک‌ها در مقر ملکه زیاد نمی‌چسبند، افزودن یک یا دو روز بیشتر به پخت‌هایتان یک ترفند مفید برای بالا بردن آستین در مواقع ضروری است. اضافه کردن چند قاشق چای‌خوری گلیسیرین به خمیر کیک قبل از پخت به عنوان یک ماده نگهدارنده عمل می‌کند و مدت‌ها پس از بیرون آمدن آن از فر، حس تازه‌ی پخت را حفظ می‌کند. توصیه می کنیم از حداکثر 3 قاشق غذاخوری در کیک وانیلی و 1 تا 2 قاشق چایخوری در کیک شکلاتی استفاده کنید تا واقعاً این رطوبت را حفظ کنید.

 

2: رویال آیسینگ صاف و براق
یک لمس گلیسیرین در رویال آیسینگ به درخشندگی می بخشد و از سفت و خشک شدن آیسینگ شما جلوگیری می کند. این کار استفاده از کیک ها را بسیار آسان تر می کند و هنگام برش برش صاف و زیبا را تضمین می کند. به ازای هر 500 گرم شکر پودری 1 قاشق چایخوری گلیسیرین اضافه کنید تا نرم‌تر شود و 2 قاشق چایخوری در هر 500 گرم برای یک روکش براق خوب.

 

3: جلوگیری از کریستالیزه شدن
افزودن مقدار کمی گلیسیرین هنگام گرم کردن شکر و آب در دمای بالا به جلوگیری از کریستال شدن شکر کمک می کند. گلیسیرین همچنین به عنوان یک عامل نرم کننده در آب نبات ها عمل می کند و به فاج، ترافل و کارامل ها قوام خامه ای نرمی می دهد.

خرید گلیسیرین را در ظروف ایمن انجام دهید. خرید گلیسیرین در حجم های متفاوت ممکن است.

4: باترکرم خامه ای
مانند رویال آیسینگ، گلیسیرین می تواند به خشک شدن و تشکیل پوسته خامه کمک کند. در حالی که تیم کوئین در مورد باترکریم نرم یا پوسته‌دار تقسیم شده است، برای ما که آن را خامه‌ای ترجیح می‌دهیم، گلیسیرین راه حل مناسبی است. نه تنها به صاف ماندن کرم باترکریم شما کمک می‌کند، بلکه به هنگام تزئین نیز کمک می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که وقت خود را با پاشیدن یا چسباندن تزیینات به محصولات باترکریم خود اختصاص دهید. الهام گرفته؟؟ ما یک آموزش ویدیویی مفید باترکریم داریم که شما را با 4 دستور پخت مختلف راهنمایی می کند.

 

5: تعمیر فوندانت فینیکی
افزودن فقط یک قاشق غذاخوری گلیسیرین به دستور پخت فوندانت خانگی به بهبود بافت و کارایی آن کمک می کند. بهتر از این، اگر دسته‌ای قدیمی‌تر از فوندانت دارید که سفت و ترک خورده است، گلیسیرین می‌تواند به آن کمک کند تا دوباره زنده شود. با چند قطره شروع کنید، آن را در فوندانت تا کنید تا یک بار دیگر نرم و صاف شود!

خرید گلیسیرین را با ما تجربه نمایید. ما خرید گلیسیرین و فروش آن را با بهترین شرایط انجام می دهیم.

نکته پاداش:
در حالی که این دقیقاً یک نکته پخت نیست، این نکته کوچک بسیار سرگرم کننده بود که نمی توان آن را به اشتراک گذاشت. گلیسیرین ماده مخفی بهترین ترکیب حباب‌هایی است که تا به حال ساخته‌اید! تبخیر همان چیزی است که باعث ایجاد حباب ها می شود و با افزودن گلیسیرین به مخلوط حباب خود، اساساً پوست ضخیم تری ایجاد می کنید. این روند تبخیر را کندتر می کند و آنها را قوی تر می کند، که به معنی حباب های بزرگتر با امتیاز اضافی کمی جهش است!

 

اگر مایلید در مورد استفاده از محصولات ما، الهام از دستور پخت و نکاتی برای بهترین پخت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، برای مطالعه بیشتر به وبلاگ ملکه سر بزنید!

برای دستور العمل های ماهیانه که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود، همراه با اطلاعات محصول، مسابقات و پیشنهادات ویژه، حتماً به کلوپ شیرینی پزی ملکه ما بپیوندید.

خرید گلیسیرین در سراسر جهان مورد استقبال واقع شده است اما ما خرید گلیسیرین را از شرکت های فروش قانونی توصیه می نماییم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا