خرید کربنات پتاسیم

<< برگشت به مواد کربنات پتاسیم

بررسی اجمالی:
کربنات پتاسیم به نام‌های پتاس، خاکستر مروارید، نمک تارتار، کربنات پتاس و نمک افسنطین نیز شناخته می‌شود. این ماده سفید، شفاف، بی بو، دانه ای یا کریستالی است که تمایل به جذب آب از هوا دارد. این یک قلیایی ملایم است که از تاریخ ثبت شده در ساخت صابون و شیشه استفاده شده است. از نظر تاریخی، از خاکستر پخته شده درختان چوب سخت (از این رو اصطلاح “پتاس” به دست می آمد.

امروزه کربنات پتاسیم برای استفاده تجاری از طریق الکترولیز کلرید پتاسیم تهیه می شود. تخمین زده می شود که سالانه 7 میلیون تن کربنات پتاسیم در ایالات متحده تولید می شود. کربنات پتاسیم در حالی که هنوز در تولید شیشه و مواد شوینده استفاده می شود، در تولید کودها، مواد شیمیایی عکاسی، داروسازی، محصولات غذایی، سیمان و منسوجات نیز استفاده می شود.

خرید کربنات پتاسیم نیز بسیار مورد نیاز تولیدکنندگان می باشد.
ویژگی ها و چالش ها: خرید کربنات پتاسیم
بیشتر گریدهای کربنات پتاسیم دارای چگالی ظاهری متوسط ​​20 پوند بر متر مکعب هستند. برخی از گریدهای کربنات پتاسیم دارای رتبه بهداشتی HMIS 2 هستند، به این معنی که در صورت تماس با چشم (محرک)، استنشاق (محرک ریه) و کمی خطرناک است. در صورت تماس با پوست (محرک، حساس کننده) خطرناک است

کربنات پتاسیم که معمولاً به شکل کریستالی است، ممکن است میکرونیزه شود. کربنات پتاسیم رطوبت سنجی است، به این معنی که رطوبت، رطوبت و دما ممکن است بر جریان آن تأثیر بگذارد. کربنات پتاسیم به شکل دانه‌ای می‌تواند ساینده باشد، بنابراین تجهیزات مورد استفاده برای انتقال آن باید قادر به مقاومت در برابر هرگونه اثرات بالقوه ناشی از تماس طولانی باشد. در صورت میکرونیزه شدن، کربنات پتاسیم می تواند در سیستم فرآوری آگلومره شود. مشاوره در مورد درخواست خود برای کربنات پتاسیم با ارائه دهنده تجهیزات حمل مواد با تجربه توصیه می شود.

مشاهده تصویر منبع

اگر کربنات پتاسیم در کیسه های حجیم به تاسیسات منتقل شده باشد، قاب های مورد استفاده برای تخلیه کیسه ها ممکن است همچنان به لوازم جانبی اضافی برای تخلیه کامل کربنات پتاسیم از کیسه نیاز داشته باشند. این شامل ویژگی‌هایی مانند قاب‌های فنری است که با خالی شدن و سبک شدن کیسه‌ها کشیده و کشیده می‌شوند و هر گونه جیب کربنات پتاسیم را که در گوشه کیسه‌ها قرار دارد از بین می‌برند. دستگاه های فعال کننده کیسه معمولاً در به هم زدن کربنات پتاسیم، از بین بردن مجموعه های کربنات پتاسیم و ترویج جریان بهتر مؤثر هستند. برخی از این دستگاه های فعال کننده کیسه نیز به عنوان یک مهر و موم هواگیر بین کیسه فله و قیف گیرنده عمل می کنند.
اگر کربنات پتاسیم در کیسه های کوچکتر بسته بندی شده باشد، یک ایستگاه کیسه شکن با یک هود گرد و غبار و کارتریج های فیلتر احتمالا برای پشتیبانی از تخلیه دستی مواد کافی است. می توان از یک پالس پنوماتیک برای تمیز کردن فیلترها و بازگرداندن کربنات پتاسیم به دام افتاده به داخل قیف گیرنده استفاده کرد.

برای خرید کربنات پتاسیم با ما تماس بگیرید. خرید کربنات پتاسیم به دلیل کاربردهای بالای آن مورد توجه تولیدکنندگان و کارخانجات می باشد.

افزایش خرید کربنات پتاسیم نیز روبه رشد است.

همانطور که کربنات پتاسیم قیف گیرنده را پر می کند، هوای داخل ظرف به بیرون رانده می شود. اگر این هوا از یک فیلتر ساکن عبور کند، احتمال خروج ذرات گرد و غبار کربنات پتاسیم موجود در هوا به اتمسفر اطراف افزایش می یابد، به خصوص اگر مواد میکرونیزه شده باشند. یک جمع کننده گرد و غبار نصب شده بر روی قاب تخلیه حاوی گرد و غبار کربنات پتاسیم در داخل سیستم انتقال خواهد بود. این نه تنها میزان تلاش های لازم برای نظافت خانه را کاهش می دهد، بلکه اگر کلکتور مجهز به جت پالس معکوس باشد که به طور پنوماتیکی محیط فیلتر را تمیز می کند، می تواند ضایعات محصول را نیز کاهش دهد و کربنات پتاسیم جمع آوری شده را به قیف گیرنده برگرداند.

هندسه قیف های خوراک یکی دیگر از جنبه های مهم در کار با کربنات پتاسیم است. برای تضمین جریان در داخل قیف، ممکن است نیاز به ترکیب وسایلی مانند ویبراتور وجود داشته باشد

کربنات پتاسیم
یا همزن های مکانیکی برای تقویت جریان. اگر کربنات پتاسیم به صورت دستی در قیف مجهز به دستگاه های همزن ریخته شود، یک صفحه قیف در بالای ظرف گیرنده به محافظت از اپراتورها کمک می کند.
اگر کربنات پتاسیم به صورت پنوماتیک به یک سیستم پردازش منتقل می شود، دمنده مورد استفاده برای حرکت کربنات پتاسیم از طریق خط هوا باید اندازه ای داشته باشد که نیازهای سیستم را برآورده کند. کربنات پتاسیم تمایل به جذب رطوبت از هوا دارد و ممکن است متراکم شود، بنابراین ممکن است دستگاه های اضافی برای کاهش سطح رطوبت یا جذب رطوبت از کربنات پتاسیم قبل از ورود آن به نوار نقاله مورد نیاز باشد.

به دلیل شکل کریستالی کربنات پتاسیم و ماهیت جریان آزاد آن، معمولاً از طرح پیچ گرد برای انتقال پیچ انعطاف پذیر استفاده می شود.

اگر کاربرد کربنات پتاسیم شما دارای بارگیری کربنات پتاسیم میکرونیزه در کیسه های حجیم باشد، ظرفیت کیسه ها را می توان با استفاده از عرشه تراکم ارتعاشی که کربنات پتاسیم را هنگام پر کردن کیسه ها هوادهی می کند، به حداکثر رساند، در حالی که استفاده از لودسل ها باعث می شود اطمینان حاصل کنید که کیسه ها به طور مداوم به وزن مورد نظر پر می شوند.

برنامه های کاربردی Flexicon:
یک سیستم فلکسیکون دارای یک تخلیه کننده کیسه های حجیم و نوار نقاله پیچی انعطاف پذیر، ایمنی و پردازش کودهای کود را برای کود انگلستان بهبود بخشید.

خرید کربنات پتاسیم از مراکز معتبر را به شما توصیه می کنیم. ما خرید کربنات پتاسیم  و فروش آن را انجام می دهیم. کافیست برای خرید کربنات پتاسیم  با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا