خرید کربنات باریم

کربنات باریم
CFF، FF، S
مشاهده تصویر منبع
اگرچه تمام تولیدات شیشه تلویزیون CRT به آسیا منتقل شده است، این بازار همچنان بیشترین تقاضا را برای کربنات باریم دارد. کربنات باریم همچنین در ساخت آهنرباهای فریت سخت و چندین نوع لیوان و فریت استفاده می شود. نوارهای ایمنی، مانند آنچه در باند فرودگاه یافت می شود، از مهره های شیشه ای با ضریب شکست بالا استفاده می کند که از کربنات باریم به عنوان جزء اصلی ساخته شده است.
خرید کربنات باریم و فروش آن مورد توجه تولیدکنندگان می باشد. هنگام خرید کربنات باریم به کیفیت آن توجه نمایید. قیمت نیز هنگام خرید کربنات باریم باید مورد توجه باشد.

اینها محصولات اختصاصی هستند که به طور خاص برای “کنترل زباله” در فرآیند تولید آجر و کاشی طراحی شده اند. “فضا” اصطلاحی است که برای توصیف ماده سفید و گچی رنگی است که بر روی سطح آجر یا کاشی در نتیجه مهاجرت نمک های محلول مانند سولفات کلسیم یا سولفات منیزیم از داخل بدنه رسی در هنگام خشک شدن ایجاد می شود. Micro-Flo® & Aqua-Flo™ با نمکهای محلول در خاک رس واکنش می دهند و ترکیبات نامحلولی را تشکیل می دهند که نمی توانند در طول خشک شدن به سطح ظروف مهاجرت کنند. فرمول شیمیایی یکی از این واکنش ها به شرح زیر است:

BaCO3 + CaSO4 → BaSO4 + CaCO3

خرید کربنات باریم به دلیل مصارف بالای آن می باشد.ما خرید کربنات باریم را به دلیل اهمیت آن در شیمی توصیه می کنیم.

Micro-Flo® برای افزودن به صورت پودر خشک طراحی شده است. این ویژگی جریان فوق‌العاده‌ای دارد، به راحتی در خاک رس پراکنده می‌شود و عملاً بدون گرد و غبار است.

Aqua-Flo™ برای اضافه شدن به صورت مایع طراحی شده است. می توان آن را در دوغاب در حدود 70 درصد جامد قرار داد

خرید کربنات باریم با رعایت شرایط ایمنی باید انجام شود. خرید کربنات باریم را با مطالعه قوانین خرید کربنات باریم انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا