خرید اسید سیتریک در شیراز

نظر علمی در مورد ایمنی و کارایی اسید سیتریک هنگام استفاده به عنوان یک افزودنی تکنولوژیکی (تنظیم کننده اسیدیته) برای همه گونه های جانوری
منتشر شده:
17 فوریه 2015
تصویب شد:
27 ژانویه 2015
فهرست
فراداده
اعضای هیئت در زمان پذیرش
خلاصه
موضوعات مرتبط)
در کتابخانه آنلاین وایلی
مقاله کامل:
HTML
PDF
فراداده
مجله EFSA 2015؛ 13 (2): 4010
DOI:
https://doi.org/10.2903/j.efsa.2015.4010
کلید واژه ها:
اسید سیتریک، تنظیم کننده اسیدیته، همه گونه های جانوری، ایمنی، کارایی
اخرین به روز رسانی:
22 مارس 2016
به درخواست از:
کمیسیون اروپایی
شماره سوال:
EFSA-Q-2013-00612
افزودنی ها و محصولات یا مواد مورد استفاده در خوراک دام
مخاطب:
[email protected]

مشاهده تصویر منبع
اعضای هیئت در زمان پذیرش
گابریل آکویلینا، واسیلیوس بامپیدیس، ماریا د لورد باستوس، لوسیو گیدو کاستا، گرهارد فلاخوسکی، میکولای آنتونی گرالاک، کریستر هاگستراند، لوبومیر لنگ، سکوندینو لوپز-پوئنته، جووانا مارتلی، بالتاسار مایو، فرناندو راموسالاو، کریستن سجرسن، پاتریک ون بیلن، رابرت جان والاس و یوهانس وستندورف.

خرید اسید سیتریک در شیراز

خرید اسید سیتریک در شیراز و سایر شهرها ممکن است. کافیست برای خرید اسید سیتریک در شیراز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید اسید سیتریک در شیراز با سریع ترین حالت را از ما بخواهید.
خلاصه
درخواستی برای مجوز اسید سیتریک (بی آب و مونوهیدرات) هنگامی که به عنوان تنظیم کننده اسیدیته در خوراک و در آب برای آشامیدن برای همه گونه های جانوری استفاده می شود، ساخته شده است. اسید سیتریک (بی آب و مونوهیدرات) قبلاً برای استفاده در مواد غذایی با رعایت اصل کوانتومی مجاز است. شواهدی از مطالعات منتشر شده وجود دارد مبنی بر اینکه اسید سیتریک در صورت استفاده تا 30000 میلی گرم اسید سیتریک به ازای هر کیلوگرم خوراک کامل و غلظت مربوطه در آب برای آشامیدن (10000 میلی گرم اسید سیتریک در لیتر) برای گونه های مورد نظر بی خطر است. در نتیجه، این افزودنی برای گونه های مورد نظر در شرایط پیشنهادی استفاده از 15000 میلی گرم اسید سیتریک/کیلوگرم خوراک کامل و 5000 میلی گرم اسید سیتریک در لیتر در آب برای آشامیدن بی خطر است. کیفیت داده‌های موجود اجازه نمی‌دهد حاشیه ایمنی به دست آید. استفاده از اسید سیتریک در تغذیه دام برای مصرف کننده بی خطر است. عاقلانه است که اسید سیتریک را با قرار گرفتن در معرض پوست، چشم یا غشاهای مخاطی یا استنشاق به عنوان بالقوه خطرناک برای کارگران در نظر بگیرید. استفاده از اسید سیتریک در تغذیه دام خطری برای محیط زیست نخواهد داشت. افزودن اسید سیتریک PH سوسپانسیون های آبی مواد خوراکی مرکب و مواد خوراک را کاهش می دهد. با این حال، ارتباط اندازه‌گیری‌های pH و ظرفیت بافر انجام‌شده با سوسپانسیون‌های آبی با اثرات اسید سیتریک در خوراک خشک (کمتر از 12 درصد رطوبت) جای سوال دارد. اسید سیتریک ممکن است این پتانسیل را داشته باشد که به عنوان یک تنظیم کننده اسیدیته در مواد غذایی عمل کند.

خرید اسید سیتریک در شیراز

برای خرید اسید سیتریک در شیراز به آسانی و با ایمنی اقدام نمایید.

کارشناسان ما در خرید اسید سیتریک در شیراز به شما کمک می نمایند.

خرید اسید سیتریک در شیراز و سایر شهرها مطابق خواست سما انجام می شود.

پیش فرض
موضوعات مرتبط)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا