خرید اسید اگزالیک

 

نوار منوی اسید اگزالیک

اگزالیک اسید یا اتاندیوئیک اسید یک ترکیب آلی با فرمول H2C2O4 است. این جامد بی رنگ یک اسید دی کربوکسیلیک است. از نظر قدرت اسیدی، حدود 3000 برابر قوی تر از اسید استیک است. پایه مزدوج آن، که به نام اگزالات (C2O42-) شناخته می شود، یک عامل کاهنده و همچنین یک عامل کیلیت کننده برای کاتیون های فلزی است.

کاربردهای اصلی اسید اگزالیک شامل تمیز کردن یا سفید کردن، به ویژه برای از بین بردن زنگ زدگی است. حدود 25 درصد از اگزالیک اسید تولیدی به عنوان ماده رنگرزی در فرآیندهای رنگرزی استفاده می شود. در سفید کننده ها به خصوص برای خمیر چوب استفاده می شود.

مشاهده تصویر منبع

خرید اسید اگزالیک برای مصارفی بسیار متنوعی مورد نظر می باشد.

برای مصارف متالورژی استخراجی، اسید اگزالیک نیز یک معرف مهم در شیمی لانتانید است. اگزالات های لانتانید هیدراته به آسانی در محلول های اسیدی قوی به شکل کریستالی متراکم به راحتی فیلتر می شوند و عمدتاً عاری از آلودگی توسط عناصر غیر لانتانیدی هستند. اگزالات های لانتانید نقش مهمی در پردازش تجاری لانتانیدها دارند و برای بازیابی لانتانیدها از محلول پس از جداسازی استفاده می شوند. پس از احتراق، اگزالات های لانتانید به اکسیدها تبدیل می شوند که رایج ترین شکلی است که لانتانیدها در بازار عرضه می شوند.

از اسید اگزالیک در بازسازی چوب قدیمی استفاده می شود. از خواص کاهنده آن در پلاتینوتایپ، فرآیند چاپ پلاتین/پالادیوم عکاسی اولیه استفاده می شود. اسید اگزالیک همچنین برای تمیز کردن چرم کثیف برای بازگشت به گوشت چرم، قبل از معرفی مجدد مواد نگهدارنده استفاده می شود.

خرید اسید اگزالیک

خرید اسید اگزالیک

خرید اسید اگزالیک را با توجه به کاربردهای آن بادقت انجام دهید.

خرید اسید اگزالیک برای عموم مجاز می باشد.

خرید اسید اگزالیک در سراسر ایران و جهان انجام می شود.

صنعتگران و تولیدکنندگان از خرید اسید اگزالیک استقبال می نمایند.
تصویر 1
خط

خط
Dearborn International Corporation Limited: One-stop Logistics
برگه اطلاعات ایمنی مواد محصولات A تا Z مشخصات محصولات
Dearborn International : Logistics Kongsawan Chemical : Liquid Chemical Piyasiri Wanit : Warehous

منبع

https://www.tailiang.co.th/P-OxalicAcid.php

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا